Kotak Bunyi



Sesat?

Kroni

Ubuntu .... membuntukan?

Posted by -Mind Pollution-

Hari ini dgn pertolongan Encik Sukarnoe.Berjaya juga mengcompizkan ubuntu aku.. arghh pening juga..sambil buat sambil mendengar.dalam faham ngan tak faham jadi juga..Tuhan jer kot yang tahu macam mana excitednya aku bila jadi,hahah mungkin itulah perasaan newbie macam aku nih..well aku nak tunjuk screenshot untuk windows 7 aku dulu..


windows 7



Walaupun tiada kepentingan tapi bila dapat buat sesuatu dan ianya menjadi?keseronokannya?kepuasannya? hahah lagi tinggi dari dapat berSms dgn awek. Kemampuan ia untuk flip 360 darjah buat aku teruja sekali :)) . Selama melayan windows tak pernah pon aku nak cuba benda macam nih.


Yang Ini nampak macam bontot kan? sebab tuh ler kot nama dia Ubuntu.



Ubuntu :
is an African word meaning 'Humanity to others', or 'I am what I am because of who we all are'

Salute untuk semua developer Linux.



1 comments:

  1. BUJANG SUSAH said...

    nice info... teruskan menulis... selamat menyambut kedatangan ramadan al-mubarak.